Gimnastika stopal



S temi devetimi vajami boste utrujenim stopalom povrnili moč in gibljivost.



Utrujenim stopalom povrnite moč in gibljivost s temi devetimi vajami.

1. Stojte zravnani in uravnavajte vaše težišče. Težo telesa premaknite na pete, nato prste na nogah obrnite navznoter. Vzravnajte jih in vajo ponovite 10 krat. Ta vaja je dobra za splošno raztezanje, vendar pa prav tako sprošča tudi krče v prstih na nogah ali v podplatih .

2. Eno stopalo položite na brisačo na tleh. Povlecite brisačo in jo držite z vašimi prsti na nogah. To vajo ponovite pet krat in zamenjajte stopali. Ko se vaša stopala navadijo na to vajo, lahko na brisačo položite knjigo ali podobno težak predmet in s tem povečate napor.

3. Sedite na stol in z enim podplatom drgnite po goleni nasprotne noge, od kolena do gležnja ter obratno. Ponovite 20 krat. To pomaga sprostiti napetost okrog golenske kosti in poveča gibljivost stopal.

4. Pod vašimi stopali dve minuti kotalite žogo. S tem masirate spodnjo stran stopal in sprostite krče, bolečine v mečih ali napetost v nožnem loku.

5. Ulezite se na tla, nogo položite na blazino, v višini vaše goleni. Stopalo 10 krat obrnite v smeri urinega kazalca, nato pa v obratni smeri. Ponovite z drugim stopalom.

6. V enakem položaju kot pri koraku 5 si predstavljajte, da je vaš palec pisalo in z njim »pišite« številke od 1 do10. Vadite z obema stopaloma.

7. V enakem položaju kot pri koraku 5 stopalo držite v navpičnem položaju (prsti navzgor, peta navzdol). Z obračanjem gležnja obrnite prste proti sebi, nato ponovite v drugi smeri. Vajo ponovite 10 krat.

8. 10 drobnih predmetov (ne ostrih) položite na tla v posodo (zelo pripravne so frnikule, lahko pa uporabite tudi kovance). Vsak predmet primite s prsti na nogah in ga povlecite iz posode. Da bodo aktivni vsi prsti, poskusite izvesti vajo tudi s svinčnikom.

9. Vadbo zaključite v stoječem položaju. Spuščajte in dvigajte se na konicah prstov na nogah (stopala so skupaj). Vajo ponovite 10 krat.