Korak za korakom



Uporabljajte vaše noge, uživajte v pokrajini, bodite v formi in preživljajte čas s prijatelji – čas je za sprehod! Ste pripravljeni? 


Hoja je del zdravega življenjskega sloga in eden izmed najenostavnejših načinov za ohranjanje kondicije.



Kje hoditi?

Na plaži: hoja po pesku je dobra vaja, ki krepi stopala in meča.

V planinah: izgubljate odvečno težo in izboljšate vaše psiho-fizično zdravje.

Po parku: sproščanje, še posebej, če živite v mestu.

Kaj obleči

Najboljše so nogavice, izdelane iz materialov, ki dihajo. Izberite nogavice brez šivov ali s ploščatimi šivi, ki ne povzročajo žuljev.

Primerni čevlji

Pomembno je izbirati čevlje glede na vrsto podlage, da lahko podplat absorbira udarce ter vašim stopalom in gležnjem nudi pravilno podporo. Nadalje, čevlji morajo biti prilagodljivi s stabilno in udobno peto.

Ne pozabite na glasbo

Izberite vaše najljubše melodije, ki vas bodo med hojo napolnile z energijo.

Uporabite pedometer

Štetje vaših korakov je lahko koristno, saj spremljate učinkovitost vaših vaj.

Pazite na držo

Glavo držite vzravnano in se ne nagibajte naprej.

Masirajte vaša stopala

S palcem krožite po blazinicah vašega stopala, na petah in podplatu pritisnite močneje. Začnite na vrhu stopala in se pomikajte navzdol. Ne pozabite masirati ob straneh stopala.

Osvežite vaša stopala

Scholl Deo Fresh Step Feet ima takojšen osvežujoč učinek in ohranja stopala suha ter zmanjša vonjave skozi ves dan.