100 let izkušenj

 


Znanost v službi stopal

Naš ustanovitelj Dr. William Mathias Scholl je želel razumeti strukturo in biomehaniko stopal v odnosu do telesa – njegova strast in vrednote živijo še danes. 


1899

Zgodba se je začela v Chicagu leta 1899, kjer se je 17 let star William zaposlil v trgovini s čevlji – specializirani za udobno obutev. Število ljudi, ki jih je srečal in ki so imeli težave z bolečimi stopali ga je tako presenetilo, da se je vpisal na študij medicine, ker se je želel učiti o človeškem telesu. In kar je najpomembneje, o anatomiji in fiziologiji stopal. 


1904

Kmalu po tem, ko je leta1904 pri 22-ih postal zdravnik, je patentiral svoj prvi izum: Foot-Eazer. To je bil revolucionarni izdelek v tistem času – vložek za čevlje, za okrepitev in podporo loka stopala. Leta 1907 je ustanovil Scholl Manufacturing Co.Inc. 


1912

Leta 1912 je William Scholl v Illinoisu ustanovil fakulteto za kiropodijo in ortopediko ter s tem v središče inovativnega procesa in razvijanja izdelkov postavil znanost – Fakulteta je kmalu postala najpomembnejša izobraževalna institucija na tem področju v Združenih državah Amerike. Dr. Scholl je nudil tudi brezplačne preglede stopal in ustanovil Letni nacionalni teden udobja stopal. 


20-ta leta

V 20-tih letih je ustanovil prvo linijo obutve, ki je bila oblikovana za nego anatomije stopal. Desetletje pozneje je dr. Scholl izumil kompresijske nogavice za lajšanje težav oteklih gležnjev in krčnih žil. V 40-tih letih je Dr. Scholl oblikoval in tržil vložke za čevlje, ki so kmalu postali eden najbolj prodajanih izdelkov tega podjetja. 


60-ta leta

V 60-ih smo se razcveteli. Razvili so Scholl-ove Pescura sandale z anatomsko izdelanim vložkom iz bukovega lesa, ki krepi noge pri vsakem koraku. Le-te so hitro dosegle mednarodni uspeh, nosile pa so jih tudi znane osebnosti, kot sta manekenki Twiggy in Jean Shrimpton – postale so ikona stila in udobja. 


1968

William Scholl je preminil leta 1968, star 86 let. Njegovo vseživljenjsko prizadevanje: "Kako izboljšati udobje, zdravje in dobro počutje ljudi ter njihovih stopal?" naše podjetje nadaljuje še naprej. Še vedno si prizadevamo za nego stopal vseh ljudi na svetu. 


2004

Scholl-ovo stoletnico smo praznovali z novo identiteto blagovne znamke in novo generacijo izdelkov za nego stopal. 


Danes

Scholl-ova zgodovina se nadaljuje z enako strastjo in filozofijo, kot jo je imel njegov ustanovitelj – da bi s skrbjo za stopala izboljšali zdravje, udobje in dobro počutje ljudi.